Τρίτη 17 Μαρτίου 2015

Athens Animfest και άλλα τινά.

   Εφέτος διεξάγεται το 15ο Athens Animfest. Οι παλιοί αναγνώστες γνωρίζουν ότι η άποψή μου τα
προηγούμενα χρόνια ήταν πως είχε πολύ σοβαρά προβλήματα ως διοργάνωση. Την άποψή μου για τα χρόνια εκείνα ακόμα την κρατώ. Φέτος, όμως, νομίζω ότι βλέπω κάποια πράγματα ενθαρρυντικά που μπορούν αν φέρουν αναβάθμιση του φεστιβάλ.
   Η αισιοδοξία μου εδράζεται σε δύο στοιχεία. Το πρώτο είναι το άπλωμα του φεστιβάλ και σε άλλους χώρους/αίθουσες. Συγκεκριμένα, προβολές θα γίνουν στο "Ρομάντσο" και στην Αλκυονίδα. Φαίνεται λοιπόν μία προσπάθεια να "πιάσει" ένα ευρύτερο κοινό, να "απλώσει" μέσα στην πόλη και μακάρι αυτή η προσπάθεια να ευοδώσει, να συνεχιστεί και να βελτιωθεί. Το δεύτερο είναι η διαφαινόμενη αποφασιστικότητα να διασφαλιστεί η επιτυχία της καθαυτής προβολής. Αυτό μπορώ να το πω, καθώς μου ζητήθηκε να ξαναστείλω την ταινία με την οποία συμμετέχω (παρεμπιπτόντως: είναι το 5ο επεισόδιο του "Μες στα μπουντρούμια) , ώστε να καλύπτει τα ζητούμενα τεχνικά πρότυπα. Θυμίζω ότι την τελευταία φορά που έστειλα έργο μου στο φεστιβάλ, ο ήχος ήταν απαράδεκτος μέσα στην αίθουσα και στην ταινία μου "ούρλιαζε" (αν θυμάμαι καλά, σε κάποια άλλη ταινία αντίθετα δεν ακουγόταν τίποτα).
   Το πρόγραμμα του φεστιβάλ μπορείτε να το βρείτε στον ακόλουθο σύνδεσμο (το ελληνικό διαγωνιστικό είναι την Πρωταπριλιά - όχι, δεν σας λέω προκαταβολικά ψέμματα, στην ταινιοθήκη).
http://athensanimfest.eu/2015/en/schedule.

   Από εκεί και έπειτα, γίνονται κινήσεις γενικά στον χώρο του ελληνικού animation - στον βαθμό που μπορώ και που μου αναλογεί συμμετέχω κι εγώ σε αυτές - και επίκεινται κάποιες συναντησούλες για συζήτηση με αφορμή το Animfest, ώστε να δούμε - μεταξύ μπίρας και κρασιού μάλλον - τί έχουμε, πού είμαστε, πού πάμε, πού θέλουμε και πού μπορούμε να πάμε. Φέτος είναι τα 70 χρόνια από το πρώτο ελληνικό animation και πιθανώς - όχι σίγουρα - να δούμε σημαντικά πράγματα με αφορμή αυτή την επέτειο.
   Σε ό,τι αφορά δε το δημιουργικό κομμάτι, πέρα από διάφορα projects που επεξεργάζομαι (ΣΕ ΑΥΤΗ την φάση μόνος μου), δουλεύω πιο συστηματικά το "Ερνέστο και Ταρούν". Γενικά, ένας προγραμματισμός που έχω θέσει - πιο αυστηρός αυτή την φορά - έχει βοηθήσει στην αύξηση της παραγωγής έργου αλλά και στην θεωρητική μελέτη (μην ξεχνάμε: ΔΕΝ έχω σπουδάσει το αντικείμενο και πρέπει μόνος μου να καλύψω ένα κενό που - ευτυχώς - άλλοι άνθρωποι του χώρου δεν έχουν). Σας δίνω και ένα pencil test με αρκετά λάθη (για αυτό γίνονται τα pencil tests: για να βρούμε τα λάθη) από την ταινία.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου